jobba igen

Ja, idag så vaknade jag kl.5.30 och får till jobbet. Jag jobbade i Luleå igen med en ung kille som visade sig vara kompis till en kompis och då blev det extra trevligt. Vi jobbade till kl. 15.30 eller nåt.
Jag kom hem och for på stan för att kompletera sista kläderna till avslutningen, måste säga att jag blev super nöjd. Vi prov körde outfiten med Stella för att vara extra säkert för imorgon. Ni ska få se en smyg bild på henne. Vi vandrade rund och sen blev det middag och sen sista ritkursen. Nu är vi helt slut så nu ska vi läsa bloggar och sen blir det sängen för att imorgon ska vi till kyrkan och då ska vi vakna tidigt(som vanligt). Tjejer vi behöver flera timmar för att se som vi vill se ut.Nu ska jag önska er Sov Så Gott Mina Vänner!!!!
Kram:)))))

Bara skorna och håret!

Så söt!!!

Imorgon så ska ja ta mycket kort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0