Paus

Jag hade en ganska stressig dag igår så jag hann inte blogga. :(
Igår bakade vi mina favoriter från LA "Red velvet" muffins och sen så var vi hos mammsen och åt. Mina muffins blev så goda att vi slickade pappret också. Min alllergi har minskat på grund att jag medicinerade mig ordentligt och satt hemma. Jag har städat och låste dörrarna under hela två dagar.
Vi ska bara njuta med Stella av dagarna på det sättet som vi båda två önskar. Vi ska planera vår sommar nu-idag!
Vi ska skriva ner på ett papper vad vi vill göra och sen ska vi samla idéerna och räkna tiden: när, hur och var ska vi göra allt detta.
Jag vill åka utomlands men jag tror att i sommras så ska jag stanna hemma och åka när alla har haft klart sin semester.


Här ska dom in i ugnen...;*P
Mmmmmmmmmmmmmm.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0