Sjukligt sjuk

Jag och Stella sov med stängt fönster inatt.
Det kändes konstigt.
På morgon upptäckte jag att det var bättre.
Det var inte lika mycket pollen i rummet.
Eftersom att jag nu ska sälja huset, så jobbar vi på förfullt för att minska på våra saker.
Brenda och Bengt var härr och jobbade så nu är tvättstugan nästan var klar.
Jag blev så avundsjuk på dom som sen ska bo här.
För att dom har allt klart när som flyttar in.
Det enda dom kan fixa är våra badrumm.
Nino kom och hjälpte Stella att lägga upp annonser.
Vi säljar ganska mycket nu.
Jag känner mig jättesjuk.
Så jag tog med barnen och åkte till min stuga som ligger vid stranden.
Vi tog med oss varsin glass, och vi åt den med nedgrävda fötter i sanden.
Känsla var fantastisk, och just pågrund av denna känsla så flyttar jag från denna plats.
Jag vill bo vid stranden för resten av mitt liv, för att titta på vågorna, och för att springa på stranden.
Det finns också en liten finnes med det hela, det tar bara någon sekund tills man når stranden.
Så mamma säger att jag flyttar från ett slott till en koja..
Men, men, man får offra mycket för att få nå sina drömmar, som jag nått.


Som sagt, jag känner mig asdåligt och har ingen lust att äta, dricka vin, eller nått.
Så jag önskar er godnatt vi hörs imorgon.

DOTS DOTS!!HAHAHAAH!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0