So happy

Jag är så himla glad just nu! Särkilt när sommarlovet just har börjat.
Iaf, imorse så väckte jag Stella så jag, hon, mamma, och Bengt skulle på husvisning, igen haha!
Det var riktigt fantastiskt, vattnet var asså..det var huset som var så nära stranden som man kan komma.
Sen åkte vi hem till mamma och vi stannade här ett tag.
Då kom jag på att Stella hade träning, och vi övervägde att hon inte skulle dit.
Men tur att hon for iaf eftersom det var GRADERING idag, idag!Så hade hon ju också glömt att ta med sig sina karaté kläder, så jag åkte hem och hämtade hennes kläder, så att hon skulle gradera!
När jag kom bytte hon om hastigt och jag åkte iväg.


Tydligen så gick graderingen iiiiinte så bra, men det var för att hon hade glömt sina kombinationer, det är det som gör att man ibland inte kan gradera.
Hon sa att hon var 100% säker att hon inte skulle kunna gradera(höja sin bältesgrad/få ett nytt bälte)
så hon gav allt på sparringen(då får man slåss fritt)!
Då räddade hon nog sig själv, för att hon klarade graderingen!



Hon är också ganska glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0