Sommarlol/v

tjohhhhhhhoooooo
eller vad det nu heter;)

Nyss kom hem från skolan, jag hade nämligen min sista tenta före sommaren!
Ja, jag vet ; på en lördag. Vad ska man säga!
Ja, ja hur som hels, nu är det sommarlov och jag lygger i soffan och bloggar förstår ni!
Jag har längtat att göra det. Först så vill jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering dom sista veckorna men det är skolan som jag prioriterar högst på just nu.
Jag hade tenta på måndag , igår och idag var de sista,,yeah!!!!
Nu ska jag bara njuta av sommaren. Jag ska blogga, läsa böcker, träna, ta hand om mig och Stella, gå på bio, sola, bada i havet och många andra saker som jag har planerat!
Nu ska jag bara byta om och dra till mammsen för fika och sen så ska jag handla nå jätte gott för att ikväll så ska det festas!!!!
Yeahhhhhhh, Sommartiden hej, hej sommartiden!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0