Data.....

Nu är det krig hema.......
Nu bråkar vi med Stella vem ska ta datan först för att göra ett inläääääääääägg. Jag LÅTER INTE STELLA UPPDATERA SIN BLOGG(hihi) hon ville att jag ska skriva det tydligt och bra så att alla ska få veta varför det är bara jag som har uppdaterat:)



jag hade ingen aning om vad som var på väg att hända.Jag satt och njöt av min bild på dataskärmen så helt plötsligt:

 

då kom det från ingenstans, två hemska klor som ville åt min dator, men förs så måste det gå förbi mig...




och det gjorde dom...........
:(((
man kan inte säga eller göra nåt , man ska bara erkänna att man har förlorat



ja, inte undra på......... (ser ni bicepsen eller) med dem där bicepsen!
Nån har tränad i smyg. ELLER HUR?




(My skinny little dougther) The winner is Stella!!
THE WINNER  GETS THE BEST(newest) BEN&JERRY`S EVAAH!!!



and the loser......gets nothing......



just more teasing.....



Oh, come on!!!!!!!!!

i want tooooooooooooo:((((



Oh, men.......
give me one please!!!!



ofcuorse there in no Ben & Gerry for me......
I get Magnum.....



But I`m so happy cuz I still have the computer and a icecream...hehe!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0