Ensam;((



Ja, helt plötsligt så blev jag ensam. Vi var på bio och sen gjörde jag det bästa fisken någonsin och presis då jag skulle oppna min vit vin så säger Stella; mamma få jag sova hos F....? 
Jag; Va nu ikväll?
Stella ; mmm jag bara sag om det går eller inte?....
Jag; Ja, vist men det är måndag imorgon, vist vet ni det?
Stella; oj då jag ska fråga.... 


Den ena till den andra så blev jag ensam. Jag såg nys en film Ensam, bo-ho
Bruce Willis; Surrogates ja, det tar en i det såm kommer : Framtiden
Jag önskar mig det nu så att jag slapp allt det tråkiga. Kanske det är bara jag som tycker det men jag längtar för en värld där det fanns litte mera ut av allt, med andra ord ett värld där folk var lika lika... om ni förstår vad jag vill säga. Världen i vilket man skulle bli tagen för det just nu man är och att människorna runt omkring skulle inte bry sig om vad har händ eller vad nån har sagt eller gjört nån gång förut.... ja, jag är allmänt läss. Jag vill lung och ro.... jag längtar så.
 tråkit tråkit, var är Stella;) 
(jag vet att hon kommer att se det och därför jag skriver det nu)
Jag är glad att hon kan ha kompisar som hon trivs med för att F.... är en sånt kompis som Stella njuter varje sekund med och det kan man lätt se på henne. Jag hör att vad än de gör så de gör det för att de tycker om det och inte för att de måste hitta på att göra nåt. Nu ska jag säga sov gott,nu ska jag måla mina naglar , dricka min vin och se lite på nå gammalt som jag har gömt in i skåpet för stunder som detta.... he he he Jag ska också ringa till min älsade .... för att snaka i en timmeSe hela bilden .


 Oj då vem kan det vara. Det är hemmmmmmllliiissss. Jag har väntat nu hela naten för att ringa så nu kan jag inte vänta länge Sov Gott Och dröm sött. Puss puss oj vad bilden vart stort , men stella är inte här för att hjälpa mig så får det vara så här tills imorgon!
Sov gott Jo, men jag ska snaka först med min älskl..(inte Stella den här gången)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0