hem

Nu äntligen har jag hittad Stella efter en hel timme sökande;(
Men nu är allt som vanligt. Vi åt gotttt, gott, gottt och nu läser hon för att hon har test imorgon på skolan så det är bråtom att lära sig allt deta på så kort tid.
Jag har enorm huvudvärk, jag hade det igår också men det är på grund vädret och det vet jag. nu helt plötsligt så blev jag indraget i Stellas inläsning så nu kan jag allt om England och Skotland. Nu ska jag promenera till OK för att lämna min film från igår medan Stella lär sig sakerna jag lämnade åt henne. Slår vad att hon tycker inte om mig just nu. hihi.
Puss puss.
 


Det är resultatet efter min besök hos Sanna. Jag blev vist fint. Jag passar i det färgen. Jag måste ha det får att jag måste låta håret vila efter så många år med blond hår. Det har påverkat ganska mycket min kvalite på håret. Jag tappar hår som en galning. Nu ska jag ta hand om det också så idag har jag köpt lite saker får håret med. ja, nu ska jag iväg för annars så stänger de OK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0