Jag är så kär...............

Jag la presis och jag är så jätte , jätte , jätte ja,....
jag ska till honom snart....
Jag känner mig som jag har alltid sagt att jag känner mig fast jag har aldrig gjörd det men nu ÄNTLIGEN så gör jag det jag känner mig LEVANDE!!!
 Jag ska behålla det till varje pris.
Jag vill säga att att jag tycker synd om dem som fortfarande spelar som jag gjorde då (när jag låtsades, för att inte känna min känslokallt) men even då jag önskar er att en vackert dag ni hittar det ni har eller ni söker efter. Nu ska jag njuta i mina tankar och drömmar det vi har snakat om så att jag kan somna gott. Jag har sovit jätte dåligt dem senaste dagarna så jag ska sova jätte -otroligt gott ikväll!!!
Det kan jag lova er att jag ska göra idag, jag ska sova gott nu!!!
Sov så jätte gott ni alla där ute!!!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0