Mornin'g ......

Jag har nyss vacknat så jag super bråtom till skolan. Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan idag men jag ska få se om jag hinner komma lös från bänken......Blä
Jag är spy les på min skola.......
Men jag ska inte förstöra för mig idag jag ska vara bara positiv och gld.Jag tror att det är exakt som det är det är vi själva som utgör hur dagen ska vara, om vi tillåter nån ta det fina ifråm oss så ska vi ha det super tråkigt och om vi inte tillåter det så blir det som vi vill, utan problemer och andra små tråkiga detaljer

Oj vad det ser gotttttt ut eller? Mmmmm nu blev jag hungrig.

Puss- Puss-Puss


Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas att du får en toppenbra dag :) KRAM

2010-03-30 @ 15:03:30
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: YVONNE

Vill bara påpeka att du borde tänka på stavningen, roligare att läsa ifall det är rättstavat

2010-03-30 @ 19:02:50
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0