New new!

Hi! nu blir det att blogga här! Jag ska se till att ni får all information ni behöver över saker jag tycker är viktiga att veta och kunna.(Hihihi) Jo stort Ego-.(Det saknar jag inte ) 
Så nu får dem blyga: Gå till nån som är snäääääääääääääääll.
Jag pluggar för att på torsdag så har jag mitt sista tenta för den här månad!
Jag är sorry för stavningen, kan inte stava så bra;)))
Jag har inte problem med det, men nämnligen så har många andra det.
Ja hur som helst ville bara önska er en trevligt resa med mig och mitt underbara-galna liv. Nu är det sent och jag måste plugga lite till så God Natt!!!! Ja, jag ska då inte sova. 
Imorgon kl.06.30 har jag bokat mammsen på promenad och jag ska då gå ner 7kg på två månader:= (lång näsa) Jag ska försöka heter det kanske;)
Ja, ja jag har svårt att sluta så Ha DE!!!!!
 
Jag älskar den här bilden, btw Stella tog den med min lilla gamla goda Sony Eriksson Hehehe!

XoXooooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0