Nyvaken



Jag har mina första två komentarer idag! Tacka, tackar. Dt kändessuper coolt. Mmmmhhhh. Tack, tack en en gång. jag trode vi hade intro idag kl.13.00 men jag hade fel det var kl; 10.15 oppps
Jag kan inte göra annat än det att jag har missat..... Ja, nu ska jag hos frisan och fixa håret förstås.
Jag ska försöka ha ett super underbart dag idag och jag önskar er alla där ute en super heftig dag idag! Var glada och stör er inte på allt ond där ute.Kom ihåg att alla ät olika så vi kan aldrig tänka lika dant, det är också varför det blir som det blir mellan människor. Ta det lung men med smile på läpparna idag!!! Jag ska ta ett Kaffe latte på vägen till Sanna min frisa:))))


Sugen än?


hur kommer jag att se ut  gtror ni?
Ja, det få ni se sen. Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv . åh tack så mkt vad snäll du är:)



din blogg e också jättefin:D



ska vi följa varandra på bloglovin:D?

2010-03-29 @ 14:10:45
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0