Snow....



Ja,  snow snow snow..... vad mycket snow.... visst man blir trött? Jag och Stella har haft en skön kväll, vi såg en rolig film och sen kröp vi in i sängen lyssnande på  vår favorit musik. Nu när vi har vaknat och insett att klockan  är inte som vi trodde var.. he he  sommar tid äntligen (efterlängtat som fan) så har vi ändrat våra planer; Vi ska på bio! Japp varför inte, jag tror att vi behöver litte mys pys eller hur?:))) Vi ska och se  "Remember me" Snyggingen från Twilight, mmmmm ja, ni vet Robert Pattinson, Nu ska vi och fika och sen är det skön söndag igång. Jag har stavat fel i massor, men jag ska lära mig ska ni få se. Nu ska jag ta mitt kaffe och njuta framför tv-en och sen ska vi dra ut. Puss puss ......

Btw Idag i Bulgarien är Cvetnitca. Ja, för de som vet inte vad det är så ska jag berätta kort att det är en dag då man firar alla som har namn som liknar en blomma. Det har med gud att göra. De dagar som kommer är de mest finaste dagar som jag älskar i Bulgarien. Människorna är så kärleksfulla just dem två veckorna att man bara tankar på känslor och trevliga upplevelser. Ja, jag önskar mig att vara en sånt vecka där med någon som jag verkligen älskar (man menar jag). Jag vill ta Stella där då så att hon få se och uppleva detta men jag vill att hon ska vara lite mera förståndig på kärlek-känslor för att förstå det jag vill visa henne.





Ja, nu är Stella klar så vi ska ta och prata lite före vi drar ut  för vi har planer att dissa Karaten idag.he he he. Hörs snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0