Stella...

Stella ringde, hon är på väg hem. Hur ska man göra nu?, varje gång man säger;
- Kan vi ta det en annan gång?
Varje gång min lilla söta flicka frågar:
- Ska vi till stan?, Så svarar jag det (övan skrivna)!
Jag tror det går inte så där nå länge jag måste börja åka in till stan igen. Jag har vägrat att åka in till stan bara för att inte träffa folk som jag vill inte träffa. Jag har skolla om en timme så det räddar mig just idag, men nästa gång så måste jag säga det till henne eller så kan jag ta henne till Luleå hhhmmm.
Ja, det var smart eller hur?


Snart på väg till skolan,ska bara duscha och pussa och krama lite min lilla söta dotter:))


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej tack snygging:D

2010-03-31 @ 17:06:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0