Tenta?

Jag har inte klarat den här gången häller min tenta på Juridik;(((
Jag är så ledsen och deprimerat att jag har bara dumheter i skallen just nu. Jag klarar inte det den här gången....
Jag hade både gångerna läst jätte mycket och jag vet själv att jag har spenderat ganska många timmar på att läsa, jag har tills och  med läst då alla andra hade ledigt eller läste andra ämne. Jag vet inte hur man klarar det det käns att varje gång jag tror att ag kan det hifsat så få jag höra nåt annat och då förstår jag att jag kan ingenting som är väsentligt för just det jag läser. Jag är super dapad just nu så att jag gråter. Jag har alltid klarat allting galant för när jag läste för undersöterska klarade jag allt från första gången och görde aldrig en omtenta....vad händer har jag blivit det mest dummaste människa I världen eller???????
Hur ska man tänka annars om inte så...
Jag menar, jag behöver hjälp men min lärare har sagd att han ska svara på frågor bara i självaste lektionen, jag käms att fråga när alla är där för att det går hur som helst allt så jätte snabt så om man stannar för att tänka och fråga så blir resten sura på lektionen för att dem förstår och vill hels lysna på resten av lektionen än mig.
Ja, och det förstår jag men jag her inte möjlighet att fråga sen så jag måste fråga mina klas kamrater och det gick bra första gångerna men inte sen, nu tror jag att dem tills och med försöker bli av med mig för att utvika mina miljard frågor........


Hjälp! Jag känner bara så just nu!!!
Jag önskar att det fanns nån som kunde förklara så att jag kan förstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0