Visste ni att tårtan Schwarzwald..

Visste ni att tårtan Schwarzwald kommer ifrån Tysklands skog
 Schwarzwald som i vilken finns sjön  Bodensjön och ön Mainou (på bilden)
 och där i från så kommer vår älskling tårta
Schwarzwald

Mums, är ni sugna nu eller?
Åh, nu läser Stella om Frankrike.....
Åh, mina drömmar flög iväg.
Sist jag var där tyckte jag att det var det mest romantiska jag har varit med om ......
Jo, med den jag pratade i telefon med igår.
Vi åt på dem bästa små, mysiga resturangerna, drack rött vin och gick runt hela Paris♥
Har ni märkt hur många dörrar det finns i Paris som är så underbara. Du passerar bara förbi och helt plötsligt så slår det dig att ; vänta en sådan vacker dörr bara så här mitt i ingenstansen.....hmmm
Då kommer det; men juste vart har jag sett så många och vackra dörrar bara så där på gatorna...hhhhmmm
Ingenstans!(kan jag säga)
Det är så sällan man ser så många otroliga annorlunda dörrar överallt i Paris. Alltid ett ansikte som tittar på dig om du stannar precis under dem..
Jag ska försöka lära mig hur man lägger in bilder som man har i sin telefon så att jag kan visa er vad jag pratar om. Men nu ska jag säga Sov så gott! Se hur vi ser ut : jätte trötta!

Och ännu väre

Från mig och Stella som har läst tills nu; Sov gott och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0