God morgon sunshines!

Har sovit väldigt dåligt, men jag känner mig ändå pigg.
Jag hade jätte mycket att tänka på, så jag låg och vred mig i sängen till kl.05.00 på morgonen.
Jag säger det igen, jag kan knappt vänta till den dagen jag försvinner från den här staden.
Jag räknar varje sekund, och även om det är jätte många sekunder kvar så är jag lycklig att med varje en sekund som passrar så kommer jag närmare min dröm.
Ja, vi var och prokmenerade med mammsen, och solen började lysa direkt efteråt.
Så nu blev det härligt och varmt på altanen.
Nu ska Stella på karatén så det blir bara ett kort inlägg.
Jag tänkte iaf bara önska er en härlig och underbar dag!
Det är det jag gör i Las Vegas när jag har tråkigt:)))Bjuder på lite bilder från Las Vegas:)))

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

sköna bilder :)

första gången jag är inne på din blogg så hängde inte ritkigt med i texten, men hoppas det blir bra :)

2010-05-09 @ 16:25:06
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

haft en bra helg?:)

2010-05-09 @ 17:44:54
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0