Gott.....




Jag kan inte sluta äta glass. Jag älskar det och det är saken som håller mig uppe, när det är som tråkigast. Just nu regnar det och jag är deppig så jag behövde det. Nu ska jag ta ett glas vin så att jag blir extra uppmuntrad. Jag är på väg att få min dröm uppfylld men tills dess så är det deppigt. Det kan bli tvärtom också, jag kanske kan inte få min dröm i alla fall.Man ska förbereda sig på det värsta och förvänta sig det bästa, så än så länge har jag inte gett upp. Jag har fått den allra värsta allergin någonsin, så jag kan inte sminka mig nå längre så nu kan jag gå som en galning heheja ni förstår vad jag menar.
Nu ska jag och Stella njuta av vädret och fantisera om om vår framtid. Jag ska läsa så det blir nog bara Stella som få fantisera. Låter det bra? Visst gör det, hehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0