GRRRRRRR

Nu har någonting nästan blivit sant, en väldigt stor önskan hos mig!
Men jag kan inte dela med mig det här på bloggen, iaf inte förens det har blivit 100% säkert!
Jag har varit på skolan hela dagen och pluggat ekonomi!
Det går inte bra..Jag försöker men jag förstår mig inte riktigt på det..
Nu ska jag iaf hos mammsen eftersom vi ska promenera.
Stella måste gå och lägga sig jääääätte tidigt ikväll eftersom hon ska och PRAO imorgon...hmmm
 vilken tid var det nu ige..KL 4.00!!!!!!Då ska hon börja jobba/PRAOA..
Men sen då hon kommer hem igen ska hon sova :)
Vi lyssnar på massor låtar, jag och Stella.
Så igår sökte vi på massor av gamla och bra låtar, och vi lyssnar nu också.


Älskar texten!


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0