Hela dan på skolan-.-'

Det mest irriterande är, att igår satt jag till kl.00.30  och räknade, räknade, och återigen räknade!
Så idag när jag visste att jag kunde allt, satt jag mig och gjorde om samma jävla uppgifter, och gjorde samma förbaskade fel som jag gjorde igår.
Hur ska man då inte vara förbannad på sig själv!!?
Jag är jätte förbannad, förbannad.

Nu egentligen skulle det räcka för idag med att läsa, som t.ex alla mina klasskompisar kommer att göra, men jag behövert läsa dubbelt så mycket!
För att dom kunde uppgifterna som vi gjorde igår, men inte jag.
Så jag har hela fredag kvälla att läsa, så kul, NOT.
Jag är avundsjuk på folk som kommer ihåg det dom har hört/läst dagen före!
Det finns olika typer av folk, dom som kommer ihåg det med att gå igenom det en gång och kommer ihåg det nästa gång, sen finns det också folk som bara behöver höra det en gång(!!)
Jag är någon av dem.
Jag är så arg för att jag tillbringar så många timmar på att läsa!Och jag är på samma nivå som en som läser en timma per dag, och har kul 20 timmar, genom att se på tv, eller bara ha allmänt roligt för sig själv.
Om jag var lika duktig som dom med att komma ihåg saker, skulle jag aldrig ha problem med att klara tentor.

Yes, thats me....(lånad bild, Google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0