LA

Ja, nu kan jag berätta lite mer om min resa till LA.
Jag kanske måste börja med att säga i så fall om jag glömmer sen att det är min bästa resa på så kort tid hittills.

Det har aldrig hänt så många saker på så kort tid UTOMLANDS:)
Tidigt på morgon(Ja, det var tidigt för mig just då för att jag var och festade hela natten på den där rock baren:)
Jag blev riktigt överaskad när jag skulle skjutsa min kompis och då väntade jag på att hämta honom(med en annan bil förståss men efter så lång tid som det gått så ska jag inte säga vad jag ville hyra för bil)  och då parkerade det en gul 2010 splitterny corvette, och så säger han....
-Hey baby, is that good enough for you?
Jag bara smilade och körde efter honom.
Jag såg hur han sladdade och tryckte på gaspedalen, och det pirrade i magen!
Då var det snabba ryck att samla bagaget för att jag knappt kunde vänta tills jag skulle köra den själv.
Förståss, när jag kom fram så upptäckte jag att jag hade glömt hälften av alla viktiga grejer som jag behövde.
Men dom köpte jag förståss!
Jag körde från hälften av vägen till LA, men det räckte väl och gott för att jag var såååååååååååååååååååå törstig.
För att jag visste vem och vars jag skulle festa.
Här kommer lite bilder på det.

Först så var det så här blåsigt i berget och så sen så blev det......

Jag försöker prata på bilden:))))

Jag tror att på den här bilden så frågar jag om jag är bränt ansiktet för att det gjorde enormt ont:(

Nyss kom vi till LA så nu är vi på väg till hotellet. Ja, ni måste se hotellet för att tro på det jag kommer att säga:))))

StarBucks kaffe är mitt favorit kaffe:)))

Vår hotel:)))))

Utsikten från hotellet.
Bredvid Oceanen......


Kommentarer
Postat av: Vaha

Det ska jag verkligen försöka med :D LA, ska du åka till Compton? :D

2010-05-15 @ 21:54:47
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: elin

Din header är riktigt härlig!

2010-05-15 @ 22:28:59
URL: http://admin.nextinfashion.se/egoelin
Postat av: ninorta

hej!

vad kul att åka till L.A

losangeles jag ska själv åka t usa snart till mina släktingar pappa vill skicka dit mig för att lära mig bättre engelska !!!så vi kommer ta en liten sväng till hollywood jag längar ps.tack för att ha kommenterat min blogg.ds

Din blogg är verkligen fin & bra!

2010-05-16 @ 14:41:19
URL: http://ninortayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0