Mamsen.....

Idag efter vår goda middagen så for Stella till sin träning och jag hade tänkt att läsa men jag var så jätte trött i skallen att jag ville koppla av lite så jag for till mammsen.
Jag är på jakt efter ett nytt hus och mitt dröm hus har kommit ut på hemnet.se!
Jag ska ringa ett samtal på fredag för att imorgon är det röd dag. Jag är så bestämt att det är just platsen jag vill leva på.

Jag ska ha det tillsamans med mammsen för att jag trivs bäst så. Jag är hur som helst där dygnet runt så vad spelar det får roll.

Jag har inga planer att gifta mig eller nåt sånt så. Men vad jag villl är att ha min dotter, min kille och min mammsen så att min dotter ska få allt det goda från min släkt. Har jag sagt att jag har en super intelligent mamma? I så fall så kan jag säga det nu. Min mamma är super intelligent kvinna och vet exakt hur hon ska få dig att må bra och att hjälpa dig på alla möjliga sätt, med det menar jag psykiskt och fysisk och allt annat.
Nu tror jag det är dags för mig och Stella att gå och sova!
Vi är trötta och vill till sängen

Nu har min älskling somnat:(
Buhu jag som behövde sälskap:(
SOOOOOOOOOOOOOv SÅ GOOOOOOOOOTTTTTTTTTT!!!!


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Så mysigt att ha ett så nära förhållande till mamma.

Sån e jag med, 30 år gammal men jag måste ändå träffa mamma varje dag :))

2010-05-13 @ 12:54:51
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hur är allt med dig idag då? :)

2010-05-13 @ 16:41:40
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0