Mat...

Just nu är jag så jätta hungrig att jag kan äta upp en häst;))) hehe
E kanske inte exakt men så jätte hungrig är jag .
Vad ska mina läsare äta ikväll ellr vad har ni ätit för middag?
Vi gör spenat sopa som jag älskar;))
Jag kan inte vänta så länge så nu ska jag blogga lite för att min tid ska gå fortare;)
Jag har gått lite runt alla mat sider och hittat otroligt goda recepter som jag vill gärna dela med er. Jag har funderat lite och kommit på att jag kan baka en recept varje dag och sen lägga ut recepten och berätta hur det har gått och om det är värd att göra det eller inte!
Vad tror ni?Ska det bli nåt bra ut av det eller?
Jag hoppas det i alla fal! Nu ska jag hjälpa lite  så att vi kan sätta oss snabare vid bordet. Jag kan inte tänka just nu, så jätte hungrig är jag :((((Pöss pöss
det vattnas i munnen just nu när jag ser på dom bilderna:)))

Kommentarer
Postat av: ella

mumms;)

ha en fin dag

2010-05-10 @ 13:23:55
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0