Mors dag;)

Idag så(för morsdag asså) så vaknade jag kl.07.00 och åkte till skolan!
Jag och att förstå= njaaaaaah det går it riktigt bra ihop.
Igår så frågade jag ifall kl.08.30 var för tidigt.
Och då sa dom att det var lite för tidigt, iaf vad jag förstod.
Jag frågade egentligen om tre olika tider: kl.08.00, kl.08.30 och kl.09.00.
Jag förstod att det var för tidigt, så jag åkte kl.09.00 på skolan.
Och dom hade suttit och väntat på mig i en halvtimme, naaw.
Jag kände mig asdålig.
Inte för att jag hade försovit mig, jag hade vaknat kl.07.00 och lullat omkringoch gjort mig sakta klar.
Sen blev jag atackerad av en spindel som jag kastade lite heminredning på =)
Jag måste bara säga att det var en süper äcklig, hårig och brun spindel...


Han såg nästan exakt ut så, fast mindre och hårigare!
Vad konstigt, kan det ha varit en giftspindel?Jag hittade bilden på google iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0