Morsdag present!

Min söta dotter gav mig en så bra och vältänkt present!
Jag samlar på muggar, som jag köper i varje land jag åker i världen!
Så min samling är ganska stor.
Jag saknade då en sak som jag aldrig har tänkt på, som Stella kom på!
Smart tänkt :D

Min favvo artist, är och kommer alltid vara Michael Jackson.
Eftersom att jag är uppväxt med hans musik.
Så nu när han är död, har alla börjat snacka om han.
Men för mig har han alltid varit min stora idol, levande eller död.
 Så jag fick en mugg med Michael Jackson på som jag kan lägga till i min stora samling :D


Tack min älskling!♥


Ciaaaaaaaaooo ;*


Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Sent svar: Ja här är det fint väder. Men ändå inte ett kanon väder.. Haft en bra helg?

2010-05-30 @ 20:21:20
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0