Plugga, plugga, pluggaaaaaaaaaA!

Sorry för den dåliga uppdateringen, men jag bara pluggar, pluggaar(rubriken ;D)
Jag har bara sovit 3 timmar(!) sen dess har jag bara varit på skolan och pluggat(rubriken).
Det känns som om jag har tappat greppet om det verkliga livet, det känns som om jag bor i någon slags bok.
Nät sidorna stängs, är det dags att sova!
Jag längtar så, tills att skolan är slut, så att jag kan andas ut, blogga, se på film, sola, läsa någon bra bok(jag har faktiskt köpt 4 som jag längtar att få läsa) m.m.
Jag hade tur idag att mammsen hade lagat mat!Vad skulle jag göra utan henne?=D
I min hjärna så har jag bara påläggskalkyl och sådana saker som bara dom som läser ekonomi förstår!;)
Vissa saker tycker jag är skitenkelt, men vissa saker vill bara inte in i huvudet, med ingenting!Känner mig riktigt dum ibland......
Vi pratade idag, om hur en 20 åring uppfattar saker och ting, och hur en en gamling som mooi(NOT//Stella) fattar trögt..
Och glömmer snabbt på köpet, det är nog det värsta av allt!

haha,, trögt!Säkringen är borta!


Kommentarer
Postat av: Maidie

Är det positivt att bo i en bok? (:

2010-05-28 @ 13:40:00
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0