Pool

Ja idag so vaknade vi tidigt och do okte vi till Pilates och sen en till klas av not som jag har gort for forsta gongen. Jag hoppas att ni forstor vad jag skriver for att det er super svort for mig att skriva so her po en dator som saknar alla svenska bokstaver:))
Sen so ochte vi nera der och do blev jag presenterad till Vietnamesiskan koket!
Jag ot en vegetarisk sopa som blev min aldeles elskling sopa nogonsin!
Det var sopa med gronsaker, och en masa deras egna ingredienser och ris nudlar och hundra andra saker, men min menning er att det var so jette gott att jag kan inte sluta tenka po sopan :)))
Efter vor trenning so var vi och handlade saker och vi kopte 12 flaskor med super vin och saker for poolen!
Det er 19 grader idag so jag tog po mig bikini och borjade jobba po poolen:)))
Det behovs lite jobb forstos. Nu er jag klar och nu ska jag kasta mig i duschen och ska gora mig redo for min favorit dag fredag!!!
Jag  har bokat lite kimpisar till midag so vi ska go till en av mina favorit platser Inndian food!!!
Yes nu blir det gott mat!!!!
Det kommer att bli super nice for att de restaurant er inte som i Svergie:smo , illa luktande och bara utlensk mat som smakar doligt. Her allt har otroligt bra kvalitet och smakar som om man er i himlen.
Her moste du vara best eller forsvina.
Den restaurang er famoust och er super speciel. Stella om du leser den her so kan jahg sega att jag kommer att dricka din favorit Mango !!!
Jag ska eta gott so nu kan jag onska er god morgon till er och jag hor av mig till er efter restaurangen for att jag har ett nyhet till er. Ni ska bara veta en liten sak.... jag ska tidigt i sengen for att imorgon tidigt po morgon ska jag ivegg och resa tilllllll......
Jag jag seger det senare.... Jag kan sega bara att jag har hyrt en Lincoln ch har bokat hotelllll so Stay tuned
Poss, posssssss

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Guu vad skojigt!!

Så mycket roliga saker på en dag :))

Men jobbar du där?

2010-05-01 @ 15:14:30
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0