Promenad

Efter skolan så var jag och morsan på promenad.
Himlen var kolsvart, och vi råkade gå hela vägen till exakt var dropparna kom.

D.v.s vi hade hela tiden de första dropparna på oss.
Så vi var halv blöta/torra.
Mammsen hade bakat hela dagen och det luktade så gudomligt gott när jag kom hem hos dom, det luktade sommarkaka.

För er som ej smakat, fiiiiiifaaan vad gott.
Sen när vi for på promenad så började Bengt att baka sina krämbullar.
Tro mig jag ville inte gå någers jag ville bara stanna kvar och äta, äta, äta tills jag spricker och dör ;D
Men dåå måste jag promenera ihjäl mig, hahahhahahahahahahhah 0.o..
Ahh, så nu har vi ätit middag med Stella så nu ska vi och fiiiiiika hos mammsen, wihooooooooo!
Äntligen så ska jag äta sommarakaka och krääääämböllar!
Pöss, pöss ;*


Kommentarer
Postat av: MLI

så gott det där såg ut! :) allt bra med dig? kramar

2010-06-01 @ 21:29:53
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0