Promenad

Jag och mammsen var på promenad och då skratade jag så mycket att jag hållde på att pinka på mig hehehe.Vi planerade så jätte mycke att jag glömmde ganska viktiga saker som mammsen blev oroligt för, men dom sakerna var så jätte roliga att jag tror att jag väckte hela stan med min skratt.
Jag ska i sängen nu för att jag ska vackna kl 04.00, jag ska med Stella på prao!!!
Min lilla flicka har blivit stor ;)))

Hon sover redan. Det är super bra!!!!
Nu ska jag kasta mig under täcket jag med, jag ska plugga hela dagen imorgon också, så jag vill vara pigg o fresh. God natt gott folk!!!!
PÖSS PÖSS 
XOXO
(m..... pare telefono ke mi mas to pezish!)
Ikogenia ine ke sto kalo ke sto kako! 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej på dig med! :D

2010-05-25 @ 21:50:41
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Tessan

Heeeeeeeeejjjjjjjjjj :)

2010-05-25 @ 22:00:34
URL: http://betsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0