Saknar....

Jag saknar alldeles för mycket mitt favoritland USA.
Manteliteten, omtänksamheten mot folket, allmänt hur folk kontakterar med alla andra, jag saknar deras mat, jag saknar deras platser där man kan äta vad än man kan önska sig, det finns allt, vad än man önnskar sig.
Jag kommer att räkna varje dag som går i mitt liv tills den dagen jag åker dit och bor, förevigt.
Jag vet inte ens ifall jag kan vänta tills skolan är klar, så att jag kan flytta dit.
Det känns inte som en "big deal" om jag skippar skolan bara för att komma dit.
Jag är så arg, att jag bor här.
Ibland känns det som om det är det rätta landet jag bor i, men ibland känns det så jävla dåligt som det är just nu.
Det känns så jävla typiskt svenskt här när man är så jävla kallt.
Jag funderar på varför folk är så jävla känslokallt här när dom kan vara lite mera öppet sinne för allt och alla.
Face it, jorden snurrar inte runt er ni jävla arslar,
och det kommer det aldrig heller att göra, hur mycket än ni önskar.
Jag önskar att varje en korkad idiot människa fick mot sitt vilja(som jag tror att dom kommer trotsa emot)
bo utomlands för ett år!
Speciellt i USA.
Då kanske dom förstår att det inte bara dom i världen och världen inte bara kretsar runt dom.

Wake up you mother*******!


Kommentarer
Postat av: BELLA !

sv: jag utser en vinnare eller två imorgon! :)

jag kan länka dig som tröst annars, det lovar jag :) hihi . kram

2010-05-08 @ 22:15:02
URL: http://izabellakarupovicc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar runt lite.

2010-05-08 @ 22:20:44
URL: http://jensica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0