Skola......

Jag sov väldigt konstigt inatt, jag svettades sm en gris men jag kommer inte ihåg ifall jag drömde mardrömmar, jag ville inte ens vakna när det var dags att skjutsa Stella till skolan. Sen åkte jag till mamsen och då gick vi vår runda. Vi pratar alltid jätte intressanta saker, så jag vill nästan inte att det ska ta slut (vår promenad). Sen åkte jag till skolan och där var jag resten av dagen. Jag måste säga en sak, jag har jätte svårt att förstå saker som jag måste lära mig av människor som inte pratar som jag kan förstå. Även om dom upprepar det en miljon gånger så kan jag aldrig förstå det om dom inte säger det på ett sånt sätt som jag kan förstå det på.
Konstigt eller hur?
 Idag så fick jag enormt mycket hjälp av en jätte ung och duktig tjej. Jag tycker att hon är fantastisk, smart, vacker och inteligent. Jag har försökt att få henne att söka som modell men hon tror inte mig. Vad synd för att hon är verkligen som en modell. Man måste se henne för att förstå. Jag ska försöka att få henne att söka senare kanske. Jag har funderat att få starta en agentur som jag ska samla Svenska talanger och med mina vänskaper kan jag skicka dom till USA och göra dom stora. Jag har flera som jag har spanat in. Jag måste bara avsluta min utbildning för att ha en säker lina ut om det skulle gå åt skogen.:))
Ja, nu är jag helt slut i skallen så jag och Stellinko ska sova, för att imorgon så ska jag och jobba kl 06.30!JIPPIE..! Vaddå sarkastisk..?
Nu ska jag önska er sov så gott och dröm söta drömmar. Pöss vi hörs imorgon!;*


Hehe, StellaA började leka runt med redigeringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0