Solen..

Idag r vädret super, eller nu när jag tittar ute så ser jag att det är inte längre sol ute.
Ja, men det skulle ju vara det man kallar för typisk, eller hur. 
Jag var och promenerade med mammsen och sen kom jag för att läsa för att på måndag så har jag tenta:( buhu
Men anu är jag lite gladare för att nu när det är sån pys väder så vet jag att jag missar ingenting.
Jag måste erkänna en sa.: Jag älskar regn:)) 
(jag var som dom när jag var liten, när det regnade så jag ut för att hoppa och vara ute bland regndropparna.)

raining.jpg raining image by shyninggstar
Ja, det gör jag:)

Specielt när jag sover. Jag sover med öppet föster och älskar att  lyssna hur det blösssssser och hur det regnaaaaaaaaaaaaaaaaar, mmmmm vag skönt. Nu ska jag fortsätta att lässa om jag vill ta min tenta men vi hörs snart. Jag ska berätta en till sak från min esa til Las Vegas  och ska lägga ut lite bilder:))


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad läser du? :)



Jo jag mår prima! :D

2010-05-13 @ 18:18:34
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det lät intressant! :)

2010-05-13 @ 22:34:01
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0