Sorry!

Kära bloggläsare, måste be om ursäkt för att jag inte bloggat på 2 dagar!
Jag har varit så upptagen, jag har haft så mycket att göra, och jag måste hinna ikapp med skolarbetet.
Jag har städat ute på gården, jag har plockat fram alla sommarmöbler, men det är mycket kvar.
Jag har torkat damm, förberett altanen, tvättat 6 fulla tvättmaskiner med kläder(!), haft massor av saker att fixa, haft skolarbete att göra, och måste städa hemmet så att jag lugnar ner mig.
Jag måste göra allt klart för att nu börjar tentorna igen och då kan jag absolut inte tänka mig vara inne och plugga, hellre är jag ute i solen, och solar med plugget, eller min nya mysiga altan.
Jag har lovat att berätta om Las Vegas och Billy Bob, eller min flygresa i LA.
Och det kommer jag att göra såfort jag harförberett allt inför sommaren och min städning :D


Om 1-2 dagar är jag klar med allt detta, då kan jag berätta, visa bilder, det tar låååååång tid för mig att ladda upp bilderna! Det är därför jaginte hinner just nu.
Men nu är soommaren oficiellt här, för jag kom nyss tbx från en pronenad med mamma, och det var så varmt att jag enbart med linne-och svettades!

Jag som chillar :D

Jag får en sån där varm sommarkänsla av den här sommar-miami-bilden!



Jag har verkligen gjort en massa saker idag, jag är helt slutoch imorgon ska jag ha seminarium kl.08.00
Nu jag måste vara pigg och fräsch till imorgon, men först ska jag läsa bloggar med Stella!

Kram, go natt!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

snygg bild:D

2010-05-20 @ 00:16:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0