Tentapluuugg

Igår gick jag med barnen på stan och tittade på cruisingen.
Det var kul ändå tills vi gick in på max, för där var det snorungar som spelade tuffa framför mig.
Sånt tål jag inte, dom ska visa respekt för dom vuxna!
Det var en grabb, som ställde sig framför mig i kön(det var en jätte lång kö, det var så mycket folk p.g.a cruisingen..) och bara skrattade med sina kompisar.
Jag sa genast åt honom att inte tränga sig, men han fortsatte bara spela dum och ifrågasatte mig!
(i slutändan satte jag graben på plats och vann!!!!YAHOOOOO!)
Sen när vi bäställt våra max blizzer med dumlesås och chokladbitar:

Satt vi oss ner och åt.
Vi gick sedan ut och fortsatte att äta, men samtidigt kollade vi på alla häftiga bilar!
Jag är nämligen en bilnörd =)
(Jag såg en Ferrari, Corvette och en Porche samtidigt!!//Stella.)

Men det vart stopp på vägarna så man kunde inte se så mycket mer, och det var sent och jag var tvungen att vakna tidigt och plugga på morgonen(imorse) så vi gick hem.
Ikväll blir det -stay all night up-kväll! Jag ska nämligen plugga till imorgon när jag ska ha tentan!
Hoppas att jag inte somnar då!;o

Håll tummarna, jag måste verkligen klara den här jä*la tentan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0