Tråkigt tråkigt tråkigt så förbaskat tråkigt

Jag tror vädret tycker likadant som  mig.
Det är lika tråkigt som jag har det...
Jag pluggar och pluggar men nu bloggar jag, Stella har bloggat tills nu me jag knuffade undan henne från datorn och tog den och låste in mig i badrummet..HAHa skämta bara..
OCH FORTFARANDE...
Jag pluggar, pluggar, ppluggar och PLUGGAR!!
Men iaf så har börjat förtstå lite mera det känns som om med varje rad jag läser så förstår jag mera.
Men jag hoppas det stannar i huvudet och inte bara försvinner såfort jag tänker på något annat.
Och inte bara försvinner tills imorgon..:/
Nu ska jag ta och baka baniska(en bulgarisk rätt)
Klicka här för att se ett inlägg där min dotter har förklarat lite grand..

Kommentarer
Postat av: simone

Tjoo vad söt du är :D

2010-05-31 @ 13:11:04
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0