Haparanda!

Japp vi är i Haparanda med Stella. Jag har tagit med mina böcker så jag pluggar för fullt! Det har varit micket speciela dagar dem här två dagar. Jag har varit för det mesta i sängen och läst. Jag känner att jag behövde det och jag hade längtat efter det i en månad. Jag kan lung säga att det var min semester;) Utan att behöva städa eller diska eller tvätta. Jag har bara varit upp för att äta och sen så var jag på en endaste träning. Nu är det bara några timmar före vi åker hem. Nu ska jag upp och åka till barnen så jag kan få simma medan dem äter lunch, sen ska jag basta och plugga lite till före vi gör ett sista besök hos candy world. Sen så blir det middag med familjen och då har min mammsen lagat ett av mina favoritmatträtter, hahah ( tror det blev många felstavningar) ja ja har lite bråtom nu;))) det var fina dagar men nu ska jag upp o simma. Hella basängen är tomt och är bara vår för hela helgen. Pöss pöss vi hörs. Vad tyckte ni om min nya hedern? Kommentera snälla ni;) ha en unnderbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0