Harry Potter

Idag så såg jag den efterlängtade 'Harry Potter the deathly hallows del 1'!
Jag måste säga, att få se dom växa upp framför ögona på oss framför publiken, så känns det som om man har typ varit kompisar med dom.
Dom var söta som barn, men fina som tonåringar.
Hermoine är en jättesöt, smal tonåring, som faller mig i smaken.
Ron har har vuxit sig till en välbyggd tonåring (med muuuskler).
Harry har ändrat sig minst utav alla, men ändå till en väldigt fin ungdom.
Jag tyckte iaf att filmen var väldigt bra! och kan nu knappt vänta till del 2 :D
Jag fattar inte hur någon kan avsluta en sådan fin berättelse, som fyller våra tråkiga, gråa vardagar.
Jag kommer att vara jätteledsen om dom verkligen avslutar allt där, hoppas verkligen att det är nått PR trick(ja, jag är medveten om att det inte finns en till bok, men hon sa att hon kanske skulle skriva en till bok).

Jag har suttit och pluggat hela dagen, så det kändes verkligen som en belöning.
På måndag har jag dugga.
Min dotter är sjuk, så jag tror det också var bra för henne än att vara framför brasan med datorn ;) haha.
Nu är det sent och vi ska i sängen för att imorgon så ska jag till skolan.
Sov så gott och ta hand om er!
XxxxxxxxxxOooooooooXxxxxxxxxxxOoooooooooo




naawh :D


Kommentarer
Postat av: Yuri

Fina, ni är, du och din dotter.



Jag tycker Harry Potter filmerna känns som jul :)



Min flickvän älskar dom filmerna :)



Good luck med pluggandet, beöver själv sätta igång med det :)



/Y

2010-11-18 @ 02:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0