Skola:(

Jag är på skolan och är jätte lågg:( Jag tycker att idag allt suger:( Så ska man absolut inte tänka men när man gör det så kan det vara bra att man har sagd det för att det kan faktist vara lättare effter . Ibland så har mansina stunder och jag tror att min är just idag. Vad ska man säga, ingen mera att man måste ha tållamod tills det är över. Idag så åt jag laxsallad och nu känner jag hur min mage börjar bubbla. Jag ska träna Pilates och sen Core, det lär bli intresant att se hur jag klarar mig med den bubblande magen. Just nu är det -19,5grader ute, det var så kalt att min I-phone kände inte när jag rörde den:(. Jag behövde vänta ett tag före jag kunde använda det. Nu ska jag ta o plugga litte före jag ska på Pilates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0