skolan

Nu är jag på skolan och är jätte glad. Jag har precis klarad den tredje duggan med 9/10
Nu känns det lite lugnare än för för att nu är det bara en dugga kvar. Nu är det snart jul;9
Jag älskar jul, men har sina fördelar och nakdelar förstås. Jag måste börja tänka på julklappar;)
Nu är det bara spendera stort i år tänkte jag. Jag har önskat mig många saker och nu käns det som om jag jag äntligen spendera lita av mina spar pengar för att köpa dem saker jag har önskat mig. Stella är inte heller nå biligt så där går halva min student lön:(
Vad ska man göra jag har bara än och vill ge allt jag har och inte har för henne. Dem som har många det är dem som ska spara på sina barn. Jag kommer inte ens att ha den tanken, så inga komentarer där  tack!
Nu vill jag gå på stan och fika och köpa, köpa, köpa;))))))
Finns det nå bättre för en kvina?
Nää, det fins bara en sak som är bättre men det är bara enlig mig;))))
Så mina vänner jag önskar er ett fantastisk fortsättning på dagen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0