Vad underbar dag det var......

Det var det verklligen, en uuunderbar dag, fast att jag bara pluggade för det mesta!
För det första så var det bara -3 grader, för norrbotten så är det varmt.
När jag vaknade så var jag småttirriterad, eftersom att jag är enormt stressad och pressad.
Sen gjorde jag våffler, vilket vart jättelyckat så det lugnade sinnet.
Efter det så har min dag bara gått uppåt.
Som sagt så har jag Dugga på måndag, så jag satt med det och pluggade hela eftermiddagen, till klockan vart 8.
Där ett tag, när jag satt och pluggade, så började allt gå ihop i mitt huvud så förstod jag att det var dags att gå på en promenad.
Jag tror faktiskt att det var exakt det jag behövde, för att det kändes så bra efter den långa promenaden.
Då åt jag och Stella, fast det var lite sent.
Vi har börjat med att se alla Harry Potter filmer, efter det att vi såg Harry Potter och Dödsrelikerna på bio.

Beyond the star, out to mars, hihihihihhi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0