Jag har äntligen ledigt;)))

Äntligen så har jag ledig tid för mig. Just nu så ligger jag i sängen och ska sova! Konstigt va? Ja, jag vet men det är vad jag känner just nu för och det känns jätte konstigt. Mina ögon stängs själva och jag vet inte varför! Har ni känt så här eller? Jag var hos mammsen och åt och det började så där med mina ögon! Jag satt och läste före det och det känndes likadant men jag trodde att jag bara var trött men det fortsätte även när jag inte läste så nu tror att det händer nåt:( Jag ska nu läsa lite till och så sen ska jag sova. Jag är avundsjuk på alla er som har ledigt från skolan. Jag är då inte ledig och det gör mig galen!!!! Jag önskar att jag var ledigt för en vecka, då skulle jag bada, sporta, gå på spa och promenader och ha allmänt kul. Jag bloggar från min mobil så jag kan aldrig lägga upp bilder nu för tiden:( Det är tråkig men jag måste lära mig hur man gör det från mobil, från min mobil, hahahaha! Hur dum kan man vara!?Ja, ja nu ska jag säga sov så gott och vad söta ni alla där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0