Knight&day

 Hej, vi såg just knight & day och det var superbra. Jag fick lusten att vara en spiiiioon, OOH OLALAAH! Jag med en pistol i handen, ohh watch out!
Jag har lust till att göra galna saker, och att vara super.super.super galen.
Sånna filmer ger mig lusten att få andas vidare genom livet.
Jag tappar modet lite, men när jag ser sånna filmer är det som att ladda ett batteri, och modet är på topp.
Jag hoppas också att ni har en sån uppladningsbar stund, plats elr sak.
För att här i livet måste man ha den stunden/sak för att kunna gå igenom dom svåra stunderna här i livet.
Vill inte låta negativ, men har ni inte hittat det. Hitta det, nu. Annars har ni det jävligt tufft här i livet.
Puss å kram! Lycka till!





Kommentarer
Postat av: Y

Ja, tyckte d va skojigast när Cameron Diaz blev drogad o vaknade då o då, varje gång i ett nytt ställe, so funny :)



/Y

2010-11-18 @ 02:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0