Rakt in i väggen

Idag kändes det på morgon och resten av dagen att jag hade åkt rakt in i väggen.
Jag har ingen aning om varför, men det bara kändes så.
Jag vaknade med jätteröda ögon och ont i magen hade jag också.
Vi hade bara en timmas lektion och resten av dagen jobbade jag.

Idag var jag och åt själv, på Roasters i Luleå, jag åt en räkmacka och märkte något väldigt intressant.
I lilla salen(på Roasters), det finns säkert tio bord där men det var ändå bara kvinnor som åt själv där, och snackade om jobb. Vad har hänt? Vars är alla män, varför äter vi ensamma?
Har varit irriterad hela dagen, pågrund av att jag är påväg att bli sjuk/ att jag är sjuk.
Jag har inte skrivitså ofta, men först och främst har jag inte en egen dator att ta med mig och för de andra så har jag bara jobbat, jobbat och återigen jobbat.
Imorgon blir det roligare däremot! Jag ska först och jobba i Kalix, och påvägen tillbaka, ska jag köra till min kompis Maria och vi ska ha Mary Kay Party!!(y)
Så jag ska koppla av där för att jag tycker att Maria är en så trevlig tjej, hon är den enda som lyssnar och hon är jättetrevlig :D Nu ska jag dricka klart mitt vin och sen ska jag hoppa in i sängen för att jag är som sagt svintrött.
Sov så gott, pöss och ha en underbar fortsättning på kvällen!♥








raaaaaaaaaaaaaaaw ;)>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0