galen

Jag är helt galen som fortfarande förväntar sig att min stora kärlek väntar någonstans och att jag kommer att känna de känslorna jag ser på min favorit vilm:( kan det stämma eller är det bara lögn att varje en människa har någon där ute som ska vänta på en. Var är mitt liv, när kan jag börja leva dett? Jag har väntat så länge, vet inte om jag orkar ens. Jag gråter just nu och tänker att kanske min största körlek är borta,död eller något sådant. Kanske är jag straffad i den här livet att jag ska dö själv levande efter vad andra anser är bra för mig:( Om det stämmer så vill jag inte delta i detta. Hellre död än levande död!!!! Jag kan inte fortsätta den här livet som jag lever!!!  Jag vill leva livet inte lida livet!!!! Fan vad jag hatar att bli påverkad av känslor. Men jag är sådant lätt påverkat av de vackra känslorna som folk lever med och känner för varandra. Jag kan säga att jag är avundsjuk på varje en som känner kärlek och som kan leva med det!
Kärlek:
Det är kärlek för mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0