Toy Story 3

Jag ska bara säga ; Det var fantastisk, jag hoppades på det men som jag har tydligare påpekat så tror jag eller snarare sagt trodde jag att bara första serien var bar och resten så är bara skräp. Nu kan jag säga att jag hade fel. Jag njut enormt:) Hahahaha hur kan en vuxen säga så där som jag sa nu? Jag älskar Disneys filmer och även som vuxen så kommer jag att älska de och kommer aldrig att låta de vara. Jag känner mig så JAG när jag ser på Disneys filmer och de ger mig lika mycket som vanliga filmer eller kanske lite till:))) Vad jag menar är att det är en säkert lina till då eller till det man vill uppleva när man känner för det! Tror inte att ni kan förstå vad jag menar men jag hoppas ett ni kommer att göra det:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0