Bilder;)

Lite PDOL bilder. Jag hadde det super trevligt PDOL jag var super glad och blev enormt överaskat- välldigt ppsitivt. Men allt är nu slut och jag är jätte ledsen.
Bilderna kan värma ett tag:
Det är ju obligatorisk att man sitter på Thai garden och tar en kall:)))
Jag hade lämnad min telefon för bara en minut och då hade min söta lilla Niki tagit redan två bilder.
Vi gömde oss på Sushi baren och hade (åtmindstonde jag) super roligt:)
Det är så underbart att åka båt;)) Vi fiskade och det var bara jag som fångade fisk men andra dagen så fångade jag ingenting:(
Vi såg TOVE!
Hon var jätte bra<3
Och var klädd som Japansk barn figur;))
Lördag kväll, jag tror att den kvällen kommer att stanna i min mine för alltid;))
Det var både principen, tanken, uppvakningen och allt som denna kväll inkluderade med oförglömliga och fantastiska minne för livet;))
Tack:)))<3
Trots att jag trodde att sommaren skulle ta slut då PDOL är slut så hadde jag enormt fel!!!!
Jag och solar på gården och på stranden förstås:)))
hahahah jag älskar sommaren<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0