Less……..

Jag har varit ganska aktiv idag men nu så känns det som om jag kämpar för ingenting. Först så försökte jag att fixa lite saker men så lykades jag inte och sedan så tror jag gav upp. Jag gjorde otroligt gott mat ikväll så både jag och Stella åt jätte mycket. Jag fick inspirationen av Foki och det blev bara suverent. Jag älskar Japansk mat så det blir ingen problem till att äta så där varje dag. Vi såg Kung
Fu Panda 2

Det var roligt att se den. Vi älskar att se Disney filmer:)) Vem gör inte det, de är ful av ispirationer:))))))
Ja nu ska jag iväg och sova för att man måste orka imorgon att stigga upp och ta en lång promenad<3<3<3 Sov så gott till alla er och dröm söt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0