Lite av det goda;)))

Ja vad ska jag säga, jag vill få det mesta att visa er vad jag hade gått igenom då jag var och hade kul;=))
Jag hade det fantastisk och jag kom på att jag har inte vissat så jätte mycket av det jag fotade( med min I-phone)
. Det är inte bästa möjliga kvalan men det för väll duga:)
Så nu så:
Ja det är väll alltid så trevligt att starta en kväll med lite skumpa......eller hur.
Sen så blev det ett mat bit i munen så att man skulle inte gå hungrig:))
Jag tycker att rosa champagnia är så jätte gott att det finns inga grenser, med om jag skulle ta ett sött en så skulle jag ligga i koma för minst en vecka.
Så där heter min favorit champagne och jag tycker att platsen den serveras är i största skalan av ; miiiiissss lägge. Jag vill helst inte säga vart det är för att jag vill att det ska förbli min favorit plats som råkar vara helt tumt då jag är där.......
Sen så kom jag till den här innersplats det är bara hur grimt om helst men när det är då varmt i Stockholm så föredrar man att äta ute:)
Återkommer lite senare. Ha en fantastisk kväll alla ni där:)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0