Näääääää

Idag så kan man se tidligt och klart att hösten är på väg:( Jag älskar hösten men jag saknar redan sommaren.
Vad ska man göra, jag har en idea! Jag ska åka till Grekland och spendera hela hösten  och halva vinter där så att vintern ska bli kortare då jag kommer tillbaka. Det är så att nu så finns det ingenting som håler mig kvar här i stan så det betyder att jag få göra som jag vill. Jag ska ta min keppar examen, köppa båten som, jag önskade mig och sedan segla lite runt europa:)
Visst låter det som en super idea? Det tycker jag och nu så faktisk ser jag fram emot hösten och HALVA vintern.(halva för att jag måste återvända efteråt och då måste livet gå som det går)
Ush då!
Hade tänk vissa er lite bilder :)))
På väg till en plats som jag har glömd vad det heter men där fanns det super gott mat:))
Min fin örhäng:))
Det faktiskt så måste jag rekomendera, super gott Chmpagne-rosa  och en liten flaska så att man kan beställa något gott med maten också:))
Utsikten var fantastisk och dem hade sådana myssiga lampor;)))
Maten var fantastisk gott får de som tycker om fisk som jag gör:))
Sliten men glad:)))
Kvinnan som jobbade där hade preccise polerad vår bord, visst syns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0