Vad är klockan?

Det var det jag ville säga då min telefon rinde på morgonen. Det tog ett tag tills jag vaknade. Jag blev så trevligt överaskad att jag hoppade på en gång från sängen. Jag fick gäster tidigt på morgonen och i vanliga fal så brukar jag vara sur och mprgon trött men inte idag. Jag har saknad min vän och blev så positivt överaskad att jag saknar ord. Vi satt och pratade ett bra tag men han var tvungen att köra och han kunde inte stanna längre än så. Det var synd. Nu fick jag så många possitiva kännslor att jag stutsar från glädje. Jag ska ta och kasta mig i duschen för att vi ska äta middag hos mamma och jag vill hjälpa henne med maten. Jag kommer att uppdatera så fort jag kommit hem. Så stay toned:))))<3<3<3<3
Arkiv bild:))))))
Jag och Stella på väg till Grekland;))))
Ha en bra fortsatt Måndagskväll;))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0